Hockey säsongen är i gång :D


Så där nu var det ett tag sedan jag skrev något här, men tänkte att jag kanske skulle ta tag i det nu igen när hockey säsongen dragit igång, två matcher är av verkade, första hemma matchen mot Skellefteå vann Luleå hockey, nästa hemma match var lördagens tillställning mot HV71 som var långväga gäster från Jönköping, och dom kom förgäves, Lule låg visserligen under med 0-2 men återhämtade och besegrade fjolårs mästarna med 3-2 efter en riktig lag insatts, Luleå Hockey ser mycket intressanta ut i år måste jag säga , med ett lag som jobbar för varan, ser lite ut som 90 talets glada dagar bortsett i från att det inte smälls på riktigt lika mycket. men man åker mer skridskor än något annat lag i Elitserien verkar göra i år.

Tänkte jag skulle fortsätta att bjuda på lite bilder från matcherna med lite kamera inställningar och så, så här kommer nån bild, och som vanligt hittar ni fler på FotoINorr och bild byrån jag levererar bilder till Pic-Agency

Luleå Hockey försvars mur

Luleå Hockey försvars mur

Canon EOS 7D
Canon EF 70-200 F:/2.8 IS USM
Brännvidd:150 mm,
Exponeringstid: 1/800 sek
Bländartal: F/3,5
ISO: 1600

#18 Jesper Fasth, HV71

#18 Jesper Fasth, HV71. Har fått en smäll på munnen efter Niinimaas klubb hantering

Canon EOS 7D
Canon EF 70-200 F:/2.8 IS USM
Brännvidd:145 mm,
Exponeringstid: 1/400 sek
Bländartal: F/2,8
ISO: 1250

Lämna en kommentar

Under fotografering, hockey, Utrustning

Lämna en kommentar