Vad fotografera jag då? kanske ni undrar!


Vad fotograferar jag då….Ja det mesta, fotograferar en del åt en bildbyrå med namn Pic-Agency.com, detta är en bildbyrå som inriktat sig på sport.
Således så blir det en del Hockey åt dom, och vilket lag bevakar jag då funderar ni på kanske!!! Luleå Hockey är det som gäller.
Men blir även en del annan sport så som Kommande skotercross EM och VM som kommer framöver.

Under sommaren blir de en hel del Motorsport, sista åren har jag förljt upp rallycross DM serien i norr, men även dom SM tävlingarna som går av stapeln här uppe.
En del rally har det blivigt också, betydligt bekvämmare och faktist ltie roligare också på sommaren att vara och fotografera det 😀

Har även blivigt att fotografera ett bröllop eller två, något jag gärna skulle testa mer och utvecklas mer inom.
Men som det ser ut nu så är det alltså Sport och en del modell/barn fotografering som ligger närmast.

Har ju fåt upp min lilla hemma studio nu och fåt i ordning där så åtar mig gärna fotograferingar om någon är sugen.
Denna bild är tagen där häromdagen.

Prinsessan och iPhone

Lämna en kommentar

Under Uncategorized

Lämna en kommentar